Zaproszenie do udziału w Forum inkluzywnego HR 2019
Zaproszenie do udziału w Forum inkluzywnego HR 2019
-
Serdecznie zapraszamy właścicieli firm oraz pracowników działów kadr i HR do udziału w drugiej edycji Forum Inkluzywnego HR, które odbędzie się 24 września 2019 r., w godz. 10.00-14.00, w hali magazynowej przy siedzibie PDC Logistics Sp. z o. o. , ul.Kablowa 1 w Szczecinie.
Miejsce wydarzenia nie jest przypadkowe – Forum powiązane będzie z wizytą studyjną w PDC Logistics Sp. z o. o., firmie z branży e-commerce, której przedstawiciele podzielą się dobrymi praktykami i innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.
Podczas spotkania odbędą się sesje tematyczne z udziałem specjalistów rynku pracy, managerów zachodniopomorskich przedsiębiorstw i asystentów pracodawcy, dotyczące rekrutacji, organizacji pracy oraz źródeł dofinansowania stanowisk dla osób z niepełnosprawnościami.
-
Udział w Forum jest bezpłatny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, prosimy o rejestrację internetową:
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!
Program
Program
Forum inkluzywnego HR 2019 „Szanse i korzyści zatrudniania osób z niepełnosprawnościami”
hala magazynowa Panattoni, ul. Kablowa 1 w Szczecinie
10.00 Otwarcie Forum, powitanie uczestników przez przedstawiciela Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego oraz Pawła Klimka 4coop spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
10.10 – 11.40 Sesja „Inkluzywny HR na zachodniopomorskim rynku pracy”
10.10 Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej – „Potencjał kadrowy osób z niepełnosprawnościami na zachodniopomorskim rynku pracy”.
10.40 Daniel Kapała, PFRON – „Optymalizacja kosztów pracy dzięki zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami i wykorzystaniu środków PFRON”.
11.10 Ewa Urbańska, PZAZ Gryfino oraz Krzysztof Musiatowicz „4C Centrum Ekonomii Społecznej” Spółka z o.o. – „Możliwości i korzyści outsourcingu usług w sektorze ekonomii społecznej i solidarnej”.
11.40 Przerwa kawowa z poczęstunkiem.
12.00 – 14.00 Sesja „Dobre praktyki”
12.00 Agnieszka Sztandera oraz Paweł Klimek, 4coop spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – „Pełnosprawni w pracy – aspekty zatrudniania osób z niepełnosprawnością z wykorzystaniem usług asystenckich”.
12.30 Bartosz Mateńko – „Dobre praktyki zatrudniania osób z niepełnosprawnościami z perspektywy małego przedsiębiorcy”.
13.00 PDC Logistics Sp. z o.o. – „Dobre praktyki zatrudniania osób z niepełnosprawnościami z perspektywy dużego przedsiębiorcy” oraz wizyta studyjna.
14.00 Podsumowanie.
14.05 Lunch.
Formularz zgłoszenia
Obszar realizacji projektu:
- SZCZECIN
- POWIAT GRYFIŃSKI
- POWIAT PYRZYCKI
- POWIAT STARGARDZKI
Realizatorzy projektu
4coop sp. z o.o.
www.4coop.eu
facebook.com/4coop.eu
linkedin.com/company/4coop
„4C Centrum Ekonomii Społecznej” Sp. z o.o.
www.4c.szczecin.pl
facebook.com/4CCES
Biuro projektu
ul. Tkacka 19-22/303
70-556 Szczecin
tel.: +48 516 666 939
mail: kontakt@asystentpracodawcy.pl

Zadanie publiczne finansowane ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego