Zaproszenie do udziału w Forum inkluzywnego HR 2019

Zaproszenie do udziału w Forum inkluzywnego HR 2019

  • Serdecznie zapraszamy właścicieli firm oraz pracowników działów kadr i HR do udziału w drugiej edycji Forum Inkluzywnego HR, które odbędzie się 24 września 2019 r., w godz. 10.00-14.00, w hali magazynowej przy siedzibie PDC Logistics Sp. z o. o.  , ul.Kablowa 1 w Szczecinie.

    Miejsce wydarzenia nie jest przypadkowe – Forum powiązane będzie z wizytą studyjną w PDC Logistics Sp. z o. o., firmie z branży e-commerce, której przedstawiciele podzielą się dobrymi praktykami i innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

    Podczas spotkania odbędą się sesje tematyczne z udziałem specjalistów rynku pracy, managerów zachodniopomorskich przedsiębiorstw i asystentów pracodawcy, dotyczące rekrutacji, organizacji pracy oraz źródeł dofinansowania stanowisk dla osób z niepełnosprawnościami.

     

  • Udział w Forum jest bezpłatny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, prosimy o rejestrację internetową:

    ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZENIA!

Program

Program

Forum inkluzywnego HR 2019 „Szanse i korzyści zatrudniania osób z niepełnosprawnościami”
hala magazynowa Panattoni, ul. Kablowa 1 w Szczecinie

10.00 Otwarcie Forum, powitanie uczestników przez przedstawiciela Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego oraz Pawła Klimka 4coop spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

10.10 – 11.40 Sesja „Inkluzywny HR na zachodniopomorskim rynku pracy”

10.10 Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej – „Potencjał kadrowy osób z niepełnosprawnościami na zachodniopomorskim rynku pracy”.

10.40 Daniel Kapała, PFRON – „Optymalizacja kosztów pracy dzięki zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami i wykorzystaniu środków PFRON”.

11.10   Ewa Urbańska, PZAZ Gryfino oraz Krzysztof Musiatowicz „4C Centrum Ekonomii Społecznej” Spółka z o.o. – „Możliwości i korzyści outsourcingu usług w sektorze ekonomii społecznej i solidarnej”.

11.40    Przerwa kawowa z poczęstunkiem.

12.00 – 14.00 Sesja „Dobre praktyki”

12.00 Agnieszka Sztandera oraz Paweł Klimek, 4coop spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – „Pełnosprawni w pracy – aspekty zatrudniania osób z niepełnosprawnością z wykorzystaniem usług asystenckich”.

12.30 Bartosz Mateńko – „Dobre praktyki zatrudniania osób z niepełnosprawnościami z perspektywy małego przedsiębiorcy”.

13.00    PDC Logistics Sp. z o.o. – „Dobre praktyki zatrudniania osób z niepełnosprawnościami z perspektywy dużego przedsiębiorcy” oraz wizyta studyjna.

14.00    Podsumowanie.

14.05    Lunch.

Formularz zgłoszenia

    Obszar realizacji projektu:

    • SZCZECIN
    • POWIAT GRYFIŃSKI
    • POWIAT PYRZYCKI
    • POWIAT STARGARDZKI

    Realizatorzy projektu

    4coop sp. z o.o.
    www.4coop.eu
    facebook.com/4coop.eu
    linkedin.com/company/4coop

    „4C Centrum Ekonomii Społecznej” Sp. z o.o.
    www.4c.szczecin.pl
    facebook.com/4CCES

    Biuro projektu

    ul. Tkacka 19-22/303
    70-556 Szczecin
    tel.: +48 516 666 939
    mail: kontakt@asystentpracodawcy.pl

    Zadanie publiczne finansowane ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego